CVA 2020- JCI KENNEMERLAND-4544 - JCI Nederland.jpg

Waarom zou je eigenlijk aan PR of communicatie doen? En wat is nou eigenlijk het verschil tussen PR en Marketing?  Je kent het vast wel, heb je net een prachtig project of evenement georganiseerd maar merk je dat te weinig mensen er vanaf wisten. "Volgende keer doen we dat anders". Maar hoe moet je dat eigenlijk aanpakken. In deze training leer je in 6 stappen je project of evenement in de spotlight te zetten.

Voor wie is deze training?

Voor kamers die projecten en evenementen in de spotlight willen zetten.

Wat kan ik na deze training?

Na het volgen van deze training hebben de deelnemers kennis van de 6  stappen die leiden naar goede PR van een project of evenement en zijn zij in staat deze stappen toe te passen  in de praktijk

Korte omschrijving

Gedurende deze training maak je kennis  met wat PR is, wat het verschil is tussen PR en Marketing. Vervolgens ga je aan de slag met het nu van PR en hoe je dit op een effectieve manier kan inzetten.Hierbij worden de 6 stappen toegelicht en opgevolgd door een opdracht.

De 6 stappen naar goede PR zijn:

  1. Doel
  2. Doelgroep
  3. Relatie met doelgroep
  4. (media) speelveld
  5. Nieuwswaarde
  6. Faciliteren van stakeholders   

Soort Training

Interactieve vaardighedentraining  

Details training:

Duur: 2,5 tot 3 uur

  • Deelnemers: min. 6 - max. 24
  • Presentatiemateriaal: beamer + projectiescherm + verlengsnoer met meerdere outlets | flip over met minimaal 12 vellen + gekleurde markers die schrijven | mogelijkheid om muziek af te spelen
  • Opstelling: stoelen in U- vorm, tafels om opdrachten aan te maken, 1 losse tafel voor aan in de ruimte
  • Deze training is ook digitaal beschikbaar

Aanmelden


Deze training boeken